środa, 20 lipca 2016

Medyczny BOOK Tag






Kiedy myślę, że już nic nie może mnie zdziwić to otrzymuje nominację do Medycznego BOOK TAGA. Zapowiada się śmiesznie! Za nominację dziękuję blogowi Tysiąc ŻyćCzytelnika.

Anestezjologia - książka tak nudna, że prawie cię uśpiła

Żałuję każdego momentu spędzonego z tą książką w ręku, a mowa tutaj o  „Życie i śmierć” Stephanie Meyer. Miał to być prezent dla fanów z okazji dziesięciolecia „Zmierzchu” (jak ten czas pędzi!!), a książka okazała się być wielkim rozczarowaniem.  Nie zrozumcie mnie źle, "Zmierzch" był moją ulubioną książką w czasach liceum, nawet do teraz mam do niej sentyment, ale "Życie i śmierć" to totalna klapa.




Diagnoza - smutna książka

Ostatnio najsmutniejszą książką jaką przeczytałam był „Promyczek” od Kim Holden. Do tej pory potrafię włączyć soundtrack, rozpamiętywać rozwój wydarzeń i ryczeć jak bóbr. Tylko Kim Holden potrafi smutek zmieszać z dużą dawką optymizmu i sprawić, że czytelnik mimo wszystko uśmiecha się przez łzy.



Zawał - książka z nagłym zwrotem akcji 


Niestety, myślałam i myślałam, ale nic nie wymyśliłam :)



Dentysta - książka, której szczerze nie lubisz

Nie wiem czy mogę powiedzieć, że tej książki nie lubię, po prostu nie przypadła mi do gustu. Mowa o książce Megan Hart „Naga”. Wszystko w niej było… takie skomplikowane, bohaterowie denerwujący, fabuła mało wciągająca. Książkę po prostu odbębniłam i nie polubiłam. Nawet szczególnie nie zapadła mi w pamięć, a to już oznaka tego, że „Naga” okazała się wyjątkowo słaba.




Doktorze, straciliśmy pacjenta - książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią

Wiecie, że miałam wielki problem z dopasowaniem tutaj odpowiedniego tytułu? Powrócę do lat dzieciństwa i wskaże książkę „Harry Potter i Książę Półkrwi”, zdecydowanie takiej śmierci się nie spodziewałam. Dokładnie miałam identyczną minę jak pan obok :)










Operacja - książka, przy której wstrzymywałeś oddech ze zdenerwowania i napięcia

Seria Dark Duet, czyli historia Caleba i Livie, zdecydowanie należy do takich książek. A w szczególności jej druga część czyli „Zapach ciemności”. Trzyma w napięciu do ostatniej kartki, chyba nie odważę się przeczytać jej ponownie. Nie jest to lektura lekka i przyjemna, ale mroczna i wywołująca skrajne emocje. Mimo wszystko WOW! 





Pobieranie krwi - krwawa książka

Kiedy wymienię serial to się to nie będzie liczyć, prawda? Niestety „Gry o tron” nie czytałam, ale mam w planach. Serial jest świetny








Komu lekarstwo? - książka z gorzkim zakończeniem.

Niby nic szczególnego się nie wydarzyło, ale zakończenie „Mimo moich win” wywołało we mnie pewną gorycz i smutek. Mimo, że to nie koniec (całe szczęście!), zakończenie pierwszej części nie należało do najszczęśliwszych.









Zawroty głowy - książka ze świetnym wątkiem miłosnym

Nie będę oryginalna kiedy wskażę wątek miłosny z „Bez słów”. Po prostu historia Archera i Bree uderza do głowy jak wino, trudno o niej zapomnieć. Autorka tak subtelnie i delikatnie przedstawiła rodzące się uczucie pomiędzy głównymi bohaterami, że już chyba na zawsze będę tą książkę wskazywała jako najlepszy przykład historii miłosnej.
 


A do Book Tagu nominuję:
1. Paulinę z Reading- my love
2. Martę z Zaczytanej Doliny



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...