środa, 17 sierpnia 2016

#2 LBA







Po raz kolejny zostałam nominowana do LBA tym razem przez Dominikę z Domowej Biblioteczki. Jeszcze raz Ci dziękuję i zapraszam do przeczytania odpowiedzi :)

1. Jakie książki polecasz typowo na wakacje?

Wakacje kojarzą się chyba każdemu z nas z lenistwem, beztroską i zabawą, a więc idealne do tego będą książki Elle Kennedy i jej seria Off- Campus, która wywołuje uśmiech na twarzy czytelnika. Do tej pory ukazały się tylko dwie części serii - Układ i Błąd. Mimo, że akcja rozgrywa się w trakcie roku akademickiego, to świetna zabawa gwarantowana!

2. Masz ulubionego autora/autorkę. Jakie tytuły polecasz?

Mam słabość do literatury erotycznej, więc moją ulubioną autorką jest nie kto inny jak Kristy Bromberg, która wyniosła według mnie erotyki nad coś znacznie więcej niż proste i schematyczne opowieści. Polecam jej serię Driven.

3. Czytałaś może książkę która zmieniła Twoje myślenie, zainspirowała Cię do czegoś w życiu? Jak tak to jaka to?

Nie wiem czy mnie do czegoś zainspirowała, ale na pewno zaczęłam inaczej myśleć o życiu, o tym co jest ważne. Mowa tutaj o "Promyczku" Kim Holden. Jest to wspaniała, wzruszająca, a jednocześnie pełna optymizmu i życiowych rad opowieść o dziewczynie, która mimo przeciwności losu czerpie z życia pełnymi garściami. Uwierzcie mi, że warto przeczytać.

4. Wyobraź sobie, że otrzymujesz bon na 200 zł do wykorzystania do jakiejś księgarni. Co kupujesz?

Tyle pieniędzy, to bym na pewno zaszalała!

5.  Jak długo czytasz książki?

Jeżeli od kiedy czytam książki - to sama z siebie zaczęłam czytać jakoś w czwartej klasie podstawówki. Jeżeli chodzi o to ile czasu dziennie czytam - to zależy od tego ile mam wolnego czasu, czasami potrafię większość dnia i nocy spędzić nad książką, jeżeli jest wciągająca.

6. Wyobrażasz sobie świat bez książek?

Nigdy! To byłby straszny świat!

7. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?

Wieczorami.

8. Papierowa wersja książki czy ebooki?

Zdecydowanie papierowa wersja, muszę czuć zapach książki i słyszeć szelest kartek.

9. Masz swój ulubiony cytat z książki? Jaki to?

Mam wiele ulubionych cytatów, ale ostatnio moim ulubionym jest cytat z książki "Wichrowe wzgórza":

"Nasze dusze są jednakowe, niezależnie od tego, co w nich tkwi."

10. Co aktualnie czytasz ?

Thomas Hardy "Tessa d'Urberville. Historia kobiety czystej"

11. Poza czytaniem książek jak spędzasz swój czas wolny?

Na wkurzaniu mojego chłopaka i całkiem nieźle mi to idzie :)  


Moje pytania:
1. Jaka książka sprawiła, że pokochałaś czytanie?
2. Podaj tytuł swojej ulubionej książki.
3. Czy zdarzyło Ci się nie dokończyć książki, bo okazała się być kompletnym rozczarowaniem? Podaj tytuł?
4. Jakie trzy książki zabrałabyś ze sobą na wakacje?
5. Z jakim kobiecym bohaterem najchętniej wybrałabyś się na kawę?  Dlaczego taki wybór?
6. Czy masz swojego ulubionego męskiego bohatera? Dlaczego taki wybór?
7. Najczęściej kupujesz czy wypożyczasz książki?
8. Ile książek przeczytałaś w tym roku?
9. Po jaki gatunek książek najchętniej sięgasz?
10. Podaj tytuł książki ze swojej biblioteczki z najładniejszą okładką?
11. Co jako pierwsze przyciąga Cię do danej książki? Na co najpierw zwracasz uwagę?

Nominuję:
1. Królewskie recenzje
2. Molinka książkowa
3. Piszę, czytam, gotuję   
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...