niedziela, 28 sierpnia 2016

#3 LBA




Jakiś czas temu otrzymałam nominację do LBA od Anii z Review Junkie, na którą z miłą chęcią odpowiadam. A więc żeby nie przedłużać, zapraszam do lektury.

1. Marvel czy DC? Dlaczego?
Zdecydowanie nic. Nie czytam komiksów :)

2. Ulubiony serial? Dlaczego?
Moim ulubionym serialem wszechczasów jest i chyba już na zawsze pozostanie The O.C czyli Życie na fali, co mogę powiedzieć mam sentyment do tego serialu.
 
3. Kawa czy herbata? Dlaczego?
Powinnam powiedzieć, że herbata zwłaszcza zielona bo zdrowo, ale nie zdecydowanie wolę kawę. Chyba jestem od niej uzależniona, bo nie wyobrażam sobie, by zacząć dzień bez kubka kawy oczywiście z mlekiem. Innej nie piję :)
 
4. Kot czy pies? Dlaczego?
Uwielbiam wszystkie zwierzaki, ale jednak jeżeli miałabym wybierać kot czy pies, wybrałabym kota. Może to dlatego, że mam jednego w domu, a może dlatego, że pasuje mi kocia przekorna natura :)

5. Ulubiony film? Dlaczego?
Lubię ryczeć na filmach, dlatego wybieram "Pamiętnik", zawsze gdy mam melancholijny nastrój wracam do tego filmu. Książkę i film polecam :)

6. Ulubiony autor? Dlaczego?
Kristy Bromberg zdecydowanie jest moim ulubionym autorem wszechczasów ;) uwielbiam ją za to w jaki sposób potrafi wywołać u czytelnika skrajne emocje, za jej styl pisania, za historię i bohaterów, których tworzy oraz za nieograniczoną wyobraźnię.


Moje pytania:
1. Czy masz swoją ulubioną książkę. Dlaczego akurat ten tytuł?
2. Podaj ulubionego autora. Dlaczego taki wybór?
3. Czy masz inne hobby oprócz czytania książek?
4. Twój ulubiony bohater kobiecy? Dlaczego taki wybór?
5. Książka, która rozbawiła Cię do łez.
6. Czy wiążesz swoją przyszłość ze światem książek?
7. Po jakie gatunki książek najczęściej sięgasz?
8. Co aktualnie czytasz?
9. Podaj swój ulubiony cytat z książki.
10. Co lubisz robić w wolnym czasie?
11. Jak wyobrażasz sobie swój idealny dzień?

Moje nominacje:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...