czwartek, 11 sierpnia 2016

Social Media BOOK TAG









 
Dziś kolejny tag, do którego zaprosiła mnie Zuzia z Kulturalnej Szafy. Muszę przyznać, że coraz bardziej lubię na swoim blogu robić tagi. A więc zaczynamy! 

Twitter - ulubiona krótka książka


Krótka książka? Raczej staram się czytać same opasłe tomiska. Jednak w swoim zbiorze znalazłam jedną krótką książkę, która tak się składa jest jedną z moich ulubionych. Wielokrotnie wskazywałam ją już w innych tagach. Mowa o "Dom na plaży" od Sarah Jio. Cudowna, wzruszająca historia o poszukiwaniu szczęścia i o tym, że miłość może trwać wiecznie.


Facebook - książka, którą czytał każdy i poczułeś presje, by ją przeczytać


Nie jestem przekonana czy czułam presję by przeczytać akurat ta książkę, myślę, że po prostu byłam ciekawa jej fenomenu. Chodzi o "50 twarzy Greya". Pamiętam jak zaciągnęłam chłopaka na film (przed przeczytaniem książki), po którym wyszliśmy z kwaśnymi minami :) Nie mogłam zrozumieć jak można się zachwycać facetem, który "katuje" kobiety. No i sięgnęłam po książkę. Na początku byłam zachwycona! Serio! Jednak kiedy poznałam inne książki z gatunku erotycznego zmieniłam zdanie. Diametralnie :)

Tumblr- książka, którą przeczytałeś zanim było to popularne


 
Seria Driven, zdecydowanie! Twórczość Kristy Bromberg poznałam rok temu, a dopiero teraz seria staje się popularna

MySpace - książka, która nie pamiętasz czy ci się podobała czy nie
 
Podobnie jak Zuzia z Kulturalnej Szafy, ja również pamiętam emocje związane ze wszystkimi przeczytanymi przeze mnie książkami. 

Instagram - książka, która była tak ładna, ze musiałeś zrobić jej zdjęcie


Książki niby nie ocenia się po okładce, jednak ja mam ten dziwny nawyk, że pierwsze co mnie ma przyciągnąć do książki to właśnie okładka. Akurat okładka książki "Jak powietrze" jest jedną z najładniejszych okładek w mojej biblioteczce. Jak się okazało piękna okładka to i piękne wnętrze przynajmniej to się sprawdziło w przypadku książki Agaty Czykierdy- Grabowskiej.


Youtube - książka, której ekranizacje chciałbyś zobaczyć


Zabijcie mnie ale marzy mi się ekranizacja serii After. Serio! Chociaż wiem, że właśnie trwają nad nią pracę czyli już niedługo moje marzenie się spełni :)

Do tagu nominuję:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...