niedziela, 2 października 2016

KONKURS - "Hard Beat. Taniec nad otchłanią"


 

Nastąpiła w końcu ta chwila kiedy postanowiłam zorganizować na blogu pierwszy konkurs! Mam nadzieję, że chętnie weźmiecie w nim udział, bo do wygrania jest jedna z wrześniowych gorących premier!


Właśnie z okazji niedawnej premiery książki Kristy Bromberg (seria Driven) mam dla was konkurs, w którym można wygrać jeden egzemplarz „Hard Beat. Taniec nad otchłanią”


Konkurs trwa od 02 października 2016r. do 31 października 2016r. (do godziny 23:59). Dnia 04.11.2016 r. odbędzie się losowanie podczas, którego zostanie wylosowany laureat nagrody.


Aby wziąć udział w konkursie:

1. Polub fanpage mojego bloga na Facebooku - Kocham Czytać <klik>
2. Zostań obserwatorem mojego bloga
3. Udostępnij informacje o konkursie w mediach społecznościowych / na blogu



REGULAMIN KONKURSU:

1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga Kocham Czytać
2. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu wyrazić chęć udziału w konkursie oraz umieścić informacje:

Obserwuje bloga jako:
Lubię fanpage bloga jako:
Informacje o konkursie udostępniam (link) 
E-mail:

3. Każda osoba może do konkursu zgłosić się tylko raz.
4. W konkursie mogą brać udział właściciele blogów jak i anonimowi uczestnicy
5. Konkurs trwa od 02 października - 31 października 2016r. (do godziny 23:59)
6. Laureat w drodze losowania zostanie ogłoszony dnia 04.11.2016 r.
7. Nagrodą w konkursie jest jeden egzemplarz książki K. Bromberg "Hard Beat. taniec nad otchłanią"
8. Ze zwycięzcą skontaktuje się drogą mailową
9. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby posiadające adres zamieszkania na terenie Polski


Baner konkursu na bloga, byłoby miło, gdyby osoby posiadające bloga udostępniły go u siebie :)

baner konkurs Kocham Czytać


Jeżeli nie jesteście pewni czy warto przeczytać "Hard Beat" odsyłam Was do mojej recenzji <klik>

Powodzenia wszystkim! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...