poniedziałek, 2 stycznia 2017

#7 Podsumowane miesiąca - grudzień + wyniki KONKURSU z Laurelin Paige



Grudzień, pomimo moich wcześniejszych założeń, nie był najlepszym miesiącem pod względem czytelniczym, przynajmniej dla mnie. W zeszłym miesiącu na moim blogu ukazało się o połowę mniej recenzji niż w miesiącach poprzednich. Mam nadzieję, że styczeń będzie bardziej pracowity!



Opublikowane recenzje:

1. Monika Glibowska "Andumenia.Przebudzenie" 5/6 
2. Jennifer L. Armentrout "Obsydian" 5/6 
3. J. Daniels "Słodkie Opętanie" 3,5/6
4. Jennifer L. Armentrout "Onyks" 5,5/6
5. Luanne Rice "Cytrynowy sad" 4/6


Nieopublikowane recenzje:

1. Jennifer L. Armentrout "Opal"
2. Jennifer L. Armentrout "Origin"



W grudniu na moim blogu pojawiły się dwa posty o tematyce książkowej:





Najlepsza książka miesiąca

Biorąc pod uwagę moje oceny najlepszą książką miesiąca okazała się druga część serii LUX - "Onyks". Typowa literatura młodzieżowa z nutą paranormalnych sytuacji. 


Największe zaskoczenie miesiąca

Pozytywnie zaskoczyła mnie zarówno fabuła jak i kreacja bohaterów w książce "Cytrynowy Sad" od Luanne Rice. Książka z racji poruszanych tematów powinna przypaść do gustu bardziej dojrzałym czytelnikom. 

Najgorsza książka miesiąca

Z przykrością stwierdzam, że najgorszą książką miesiąca okazał się być erotyk (!!!) od J. Daniels "Słodkie opętanie". Zanim dotarłam do połowy książki nie tylko się potwornie wynudziłam, ale dodatkowo główna bohaterka zszarpała moje nerwy. Jednak wiem, że książka niektórym czytelnikom bardzo przypadła do gustu, dlatego nie zniechęcam do jej przeczytania. 



Również w grudniu zorganizowałam na blogu kolejny konkurs, w którym do wygrania był jeden egzemplarz książki "Uwolnij mnie" od Laurelin Paige. Zgodnie z zapowiedziami dzisiaj nadszedł wyczekiwany przez uczestników moment ogłoszenia wyników a więc...😇





Konkurs wygrywa numer 7 czyli Anna Żdanuk. Gratulacje!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...