niedziela, 16 kwietnia 2017

#71 Kristy Bromberg "Aced. Uwikłani" (seria Driven)


Moja miłość do Kristy Bromberg z każdą wydaną przez nią książką rośnie. Myślałam, że po „Hard Beat”, gdzie autorka pokazała się od zupełnie innej, bardziej dojrzałej i wyważonej strony, moje uwielbienie dla Kristy nie może być większe. Jednak nie mogłam bardziej się mylić... a to wszystko za sprawą mojego ulubionego trio czyli Coltona, Rylee i pióra Bromberg.


„Aced. Uwikłani” jest ósmym tomem serii Driven, jednak jest jednocześnie piątym tomem serii opowiadającej o losach Colotona Donovana i Rylee Thomas, tak więc by nie pogubić się w całej historii przed sięgnięciem po „Aced” musicie koniecznie przeczytać poprzednie trzy części czyli „Driven”, „Fueled” i „Crashed” plus ewentualnie „Raced” (gdzie autorka przedstawiła część historii ze strony Coltona). Tak przygotowani możecie śmiało zacząć przygodę z już ostatnim tomem nawiązującym do losów moich ulubionych literackich bohaterów, ale jednocześnie nie ostatnim tomem serii Driven. Mam nadzieję, że wszystko jest dla Was jasne, a jeżeli nie to pod recenzją znajdziecie spis wszystkich tomów serii Driven. 

W trzecim tomie serii czyli „Crashed” Coltonowi i Rylee pomimo wielu przeciwności losu w końcu udało się dotrzeć do mety i złożyć przysięgę małżeńską. Teraz w „Aced” autorka ponownie przenosi czytelnika do świata Coltona i Rylee, minęło już kilka lat od wydarzeń z poprzedniego tomu, oboje są w szczęśliwym i dojrzałym związku, jednak i tym razem los ich nie oszczędzi a nad ich szczęściem po raz kolejny zbiorą się czarne chmury.

Oczywiście sięgając po „Aced” miałam w głowie ułożone dość wysokie wymagania co do całej fabuły, bohaterów i stylu pisania autorki, jednak jednocześnie wiedziałam, że nie ma takiej możliwości by Bromberg mnie zawiodła. Styl pisania autorki z każdą wydaną przez nią książką zmienia się, ewoluuje i staje się coraz bardziej dojrzały, a poruszane przez nią problemy i opisywane emocje jakie przeżywają bohaterowie trafiają prosto w serce czytelnika i zależnie od intencji autorki albo je rozgrzewają ciepłem, albo łamią na milion kawałków. I tak było tym razem. „Aced” to wzruszająca historia o dojrzałej miłości, o odpowiedzialności za drugiego człowieka, o wytrwałości w dążeniu do celu i o tym, że mając obok siebie kochane osoby wszystkie przeciwności losu można pokonać. Autorka poruszyła w książce kilka ważnych problemów jednak tym, który przykuł moją uwagę była depresja. Bromberg w sposób bardzo wiarygodny przedstawiła to co czuje osoba cierpiąca na depresję, jakie są jej myśli i jaką ciężką walkę musi przejść by wrócić do normalnego stanu funkcjonowania. Poza tym Kristy porusza  w książce konsekwencje życia na świeczniku, bycia „celebrytą” w dzisiejszych czasach, gdzie jedna informacja może zrujnować dosłownie wszystko, a media czując łatwy zarobek podchwycą każdą rewelację nie licząc się z tym jakie szkody może to wyrządzić w życiu niewinnych ludzi.

Tak dobrze było wrócić po raz kolejny do losów mojego ulubionego duetu bohaterów literackich. Autorka w piękny sposób rozwinęła i udoskonaliła ich postaci, pokazując to jak na przestrzeni kilku lat ich miłość ewoluowała z szaleńczej, pełnej pasji do miłości dojrzałej i wyrozumiałej, jednak mimo to pełnej namiętności. Największe wrażenie zrobiła na mnie postać Coltona, który w „Aced” zmienia się nie do poznania. Po playboyu i „aroganckim sukinsynu” nie ma już zupełnie śladu, za to mamy poukładanego życiowo, silnego i odpowiedzialnego mężczyznę, który dla swojej rodziny i osób, które kocha jest w stanie zrobić dosłownie wszystko. Warto było czekać na taką przemianę. Poza tym w „Aced” powrócą wszystkie postaci, które poznaliśmy we wcześniejszych tomach serii.


Podsumowując, książka przeszła moje najśmielsze oczekiwana, nie spodziewałam się, że otrzymam powieść, która będzie aż tak dojrzała, pełna życiowych mądrości i jednocześnie wzruszająca i przynosząca ukojenie. Twórczość Kristy Bromberg jest jak wino, z czasem nabiera głębszego, bardziej wyrazistego smaku. Nie pozostaje mi nic innego jak polecić Wam a wręcz nakazać sięgnięcie po serię Driven. 


Spis tomów serii Driven (dotąd wydanych w Polsce):
1. "Driven"
2. "Fueled"
3. "Crashed"
8. "Aced"


Moja ocena: 6/6
Autor: Kristy Bromberg
Tytuł: "Aced. Uwikłani" (tom VIII - seria Driven)
Gatunek: romans
Ilość stron: 374
Okładka: miękka
Wydawnictwo: EditioRed


Za egzemplarz i możliwość zrecenzowania książki dziękuję wydawnictwu:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...